2015. máj 06.

Projektben lévő szerep - rehabon lévő szépítkezéssel fűszerezve :)

írta: adrienngbs
Projektben lévő szerep - rehabon lévő szépítkezéssel fűszerezve :)

A blog ismtételten nincs elfelejtve, és már jeleztétek is, hogy szeretnétek tovább olvasni a történetem. Időközben ismételten értek csalódások, kisebb balesetek, és még sok minden más is. Hiszen mi sem vagyunk porcelán babák, akit az élet nem érint meg :) 

A blogomat a héten folytatni fogom :) S egy szuper hír is, beválasztottak egy projektbe. Úgyhogy alkalmam nyílik egy terméket első kézből majd kipróbálni. Ezt azért is tartom itt is fontosnak elmondani, hiszen azért több hónapig feküdtem kórházban, rehabilitációs intézetben és valljuk be egy nőt azért zavarja, ha nem tud rendszeresen ápoltan kinézni. Így bizony engem is zavart, hogy nem igazán tudtam gyantáztatni magam, epilátorozni, vagy nagyon sokáig borotválni. Bár tudtam, hogy ez számomra akkor és ott lehetetlesnég és nagyrészt próbáltam nem ezzel foglalkozni, de azért elárulom, hogy amint kezdtem javulni alig vártam, hogy végre rendesen tudjak kinézni :) 

Azért így is jöttek a lányok, és próbáltak külsőleg valami formát alkotni belőelm, de azért emlékszem a rehabon lévő gyantázásra, mikor mivel nem tudtam tartani a lábam, így ketten fogták, egy gyantázta, Adonis épp akkor jött be, majd közöltem, hogy hát nem kéne hamarabb jönni, mint a megbeszélt időpont, mert még nem állok épp készen rá....majd kifordulván, hallom a kinti röhögést, és érkezett a másik kedvenc személyem (igaz csak ott, mert jelenleg a valós életemben az ígéretetit ő se tartotta be, és sehol sincs, holott én próbáltam felvenni vele is a kapcsolatot) a masszőröm, aki mondta, hogy ki nem hagyta volna a látványt. Szerintem ismertek már annyira, hogy meg se lepődtek, hogy én ilyeneket találtam ki. No de azért több hónap után úgy kinézni, mint egy majom.... 

Eléggé vicces volt az a nap, hiszen addigra a bőrömet nem érte külső inger, így mást se lehetett hallani, mint a nagy röhögéseket, és a sok áúúúúúúúúú: "Andi neeeeeee, inkább hagyd rajta a gyantát, le ne húzd, hisz fáj, jobban. Jesszus a hiperérzékenységem!" Szerintem aki részt vett eme elfoglaltságomban, azok ha felidézik ezt a délutánt, még a mai napig jót fognak röhögni rajta. Vicces egy nap volt.

gyanta.jpg

 

 

/A kép illusztráció, és a netről szedtem./

A projekt élményeit pedig itt is közre fogom tenni, mert tényleg valójában egy nőnek igazán fontos az, hogyan is nézzen ki, s az, hogy megnyertem a egy projektet, melyben a Braun Silk-épil 9 verzióját próbálhatom ki, és megoszthatom az élményt számomra nagy öröm :) S ki tudja ki kerül még hasonló helyzetbe, mindig jól jön valami alternatív megoldás, hogy szépek legyünk! 

Úgyhogy várom a kezdőcsomagot, és folytatom a blogom nemsokára. 

Szólj hozzá

humor kórház borotva nevetés gyanta őrültség autoimmun betegség szépítkezés epilátor GBS