2016. jan 03.

Fogadalmak

írta: adrienngbs
Fogadalmak

Új év, új élet, és ezáltal új lehetőségek. 2014-es év végi fogalmamat ha nézem, akkor teljesült. Valaki azt mondta az éjféli koccintásnál 2014. december 31-én, hogy: "Jövőre ugyanitt, ugyanúgy". Mire bennem az első gondolat az volt, hogy: "Na azt biztos nem." A napok, hetek, hónapok teltek, és az illetővel, illetőkkel megromlott a kapcsolatom, így év végére valóban teljesült a fogadalmam, mely szerint "ugyanitt, ugyanúgy" nem teljesült. Úgyhogy óvatosan! :) 

Most Szilveszter napján semmi mást nem éreztem, csak nyugalmat. Ahogy láttam a közösségi oldalakon kiposztolt írásokat, képeket, én fekve az ágyamon élveztem a nap sütését, átjárjva a testem minden porcikáját. Nyugodt, meghitt relaxáció. Tudtam, hogy az év utolsó napja egyfajta megtisztulás, magam mögött hagyva jó sok mindent, amit átéltem 2015-ben. 

Az est folyamán sétáltam egyet, igaz majd odafagyva, a városban. Tudtam, ez a nap nekem erről kell szóljon, ahogy azt is, hogy az év első napja boldogan fog telni. 

Oly hamar elérkezett az éjfél, hogy átlépve a 2016-os évbe, hirtelen ott voltam, hogy: "Jajj nem fogadtam semmit." - és akkor hirtelen minden olyan eszembe jutott, ami engem szolgál, amiből 2015-ben tanultam, amit még szeretnék elérni, legyen szó párkapcsolatról, karrierről, barátságról, az élet bármely területén. Szimplán kimondtam, hogy ebben az évben ez és ez fog történni. :) 

Mindenkinek azt kívánom, hogy legalább olyan jól induljon az éve, mint ahogy az enyém indult. S ez tartson is ki az egész évben.

Az új év első napján pedig nem is jöhetett volna jobb idézet velem szembe :) 

"Van a csoda…
A csoda, amihez elég egy pillanat. Ami nem látványos, nem hegyeket mozgató, de benned, neked a legnagyobb. Amikor híd épül láthatatlan "anyagból", amikor lelkek szárnyra kapnak és valahol fent, valami csodatájon találkoznak. Amikor pillanatokból Élet épül, amikor a hétköznapok ünnepnapokká válnak. Amikor könnyes a szemed, mert annyira szép, mert szomorúan szép. Amikor a nem látott mosolyt is látod, amikor ez a mosoly elvarázsol. Amikor nincs lent és fent, amikor nincs "lehet", "nem lehet". Mert nem ez számít, hanem csak az, hogy meg kell élned, amit kaptál. Semmi többet, semmi mást… csak elfogadni, élni, megélni.
A csodát." /CS.H.T./

_20160101_100328.JPG

Hiszem, és tudom, hogy a 2016-os év, ugyanúgy változásokkal fog járni, mint 2014 májusa óta, minden egyes nap, hét és hónap. Ahogyan azt is, hogy amit eddig meg kellett tanulnom, megtanultam. Tudom kamatoztatni, és tudom, hogy ez az év az ÉN évem lesz! :) 

Szólj hozzá

változás idézet motiváció szeretet lehetőségek köszönet tanulság napsütés jelen ajándékok autoimmun betegség GBS guillain-bärré syndrome