2015. máj 07.

Terméktesztelésre fel!

írta: adrienngbs
Terméktesztelésre fel!

Mint azt már a tegnapi bejegyzésemben is említettem, egy projektre való jelentkezés után azon 75 szerencsés ember közé tartozhatom, akik kipróbálhatják a Braun egyik legújabb termékét, a Braun Silk epil 9-et. 

Amíg a kórházban és a rehabilitációs központban voltam, mindig próbálkoztunk, hogyan miképp tudnék ott szépítkezni. Ilyen volt a már korábban említett gyantázási nap is, de volt, hogy egy egyszerű alap epilátort próbáltunk. Mivel sokáig nem kapott ingert a bőröm, illetve a betegség az érző idegeket is megtámadta, így akkor sajnos nekem egy-egy ilyen hadművelet bizony fájdalmas kínokba torkollott.

Talán most itt az esély, hogy újra visszaszoktassam magam a szépítkezés minden fajta eszközeihez, úgyhogy ezért is kifejezetten örültem, hogy beválasztottak a csapatba. 

Mai nappal meg is érkezett a csomag, melyet lelkesen bontogattam, mint egy kíváncsi kis gyermek. 

img_6981_1.JPG img_6984_1.JPG

img_6986_1.JPG

img_6990_1.JPG

img_6989_1.JPG

 

 

 

Szólj hozzá

tesztelés borotva lehetőségek gyanta autoimmun betegség szépítkezés epilátor GBS