2015. júl 11.

Before - After

írta: adrienngbs
Before - After

Ha jól megnézitek medve barátunkat, láthattok rajta egy képet. Egy közös kép az egyik kezelőmmel. Igen ez a lány ott barna hajjal, rózsaszín kis vastag kötött zokniban, jobb oldalt a kis Rodeo Rudimban én volnék. Mellettem pedig az egyik kezelőm, akit rávettem, hogy közösen Rodeo rudizzunk, és így legalább nem éreztem magam kellemetlenül egy kicsit. 

amaci.jpg

Hogy jobban lássátok az eredeti képről:

levagva.jpg

 

Valamint igen ez a lány vagyok, a mai napon! Sose ad fel! Legyen erőd az úton! Legyen erőd kitartani és Önmagad lenni! Változni fogsz! Őszintén? Nem bántam meg a változást! :) 

idezettel.jpg

 

 

 

Szólj hozzá

változás motiváció fotózás lehetőségek lecke napsütés nevetés büszkeség hála önerő autoimmun betegség GBS