2015. aug 01.

HUMOR

írta: adrienngbs
HUMOR

Régebben láttam belőle előzetest, vagy pár a filmből vett idézettel találkoztam. Igazán rászánni magam már az itthonlétem alatt sikerült, hogy megnézzem A békés harcos útja című filmet. 

Jelenleg is a közösségi oldalamon ebből a filmből idéztem, és újra néztem pár előzetest. Az előzetesekből pedig ami megfogott, és visszanézegetve a képeimet, egyetlen egyet ragadnék meg:

HUMOR

"Őrizd meg a humorérzékedet, főleg, ha saját magadról van szó. Ez mindennél több erőt ad!" 

humor_1.jpg

A csajok engedélye nélkül nem mertem feltenni az eredeti képet, így csak magamat raktam fel, pedig igazi kis party varázst sikerült a kórházi ágyamhoz varázsolniuk! Csilla és Noni ez a kép behalás még mindig, vagyis az eredeti. Imádtam, ahogy mindig meg tudtatok lepni valami írtózatosan nagy baromsággal! :) 

Az emberben a legszarabb helyzetében is él a szenvedélye; a vágy, hogy mikor tud újra felülni valaki mögé, hogy mikor élvezheti a szabadságot, hogy mikor tud a pályára menni, és ott lenni.... Egy legjobb baráttal, aki régen is, ott és akkor is, valamint jelenleg is az életem része maradt :) 

justmotor.jpg

Szólj hozzá

humor barátság idézet szeretet nevetés büszkeség hála őrültség autoimmun betegség GBS guillain-bärré syndrome