2015. aug 15.

Személyes motivációs üzenet

írta: adrienngbs
Személyes motivációs üzenet

Nem olyan régen Szabó Péter motivációs tréner volt egyik kolléganőm vendége. Bár a felvételen sajnos nem tudtam ott lenni, mert éppen a szokásos tornán voltam, a későbbiekben visszahallgattam a feltett adást. 

Szerettem volna valami kis személyes motivációt kapni tőle, éppen ezért megkértem kolléganőmet, hogy ha lehet ilyet, akkor kérje meg egy autogram. Másnap mikor bedöcögtem, a szokásos reggeli péksüteményem és reggeli kávém mellé ott vár az üzenet. 

Őszintén meghatódtam. Valamiért még mindig el tudok érzékenyülni, pedig kemény csaj vagyok, erős és tele kitartással. Mégis talán a betegségnek köszönhetően érzékenyebb maradtam. Általában azt szoktam mondani, hogy én már más ablakon nézem a világot, más szűrőn, és nagyon is tudok értékelni mindent, ami megadatik. 

Hálás vagyok, hogy olyan kolléganőim vannak, akikre számíthatok, és azért is, hogy minden apró álmom teljesülni látszik. :) 


szabopeter.jpg

Szólj hozzá

idézet motiváció jótékonyság szeretet köszönet hála ajándékok autoimmun betegség GBS