2014. dec 25.

Meglepetések, hogy jobb kedvem legyen :)

írta: adrienngbs
Meglepetések, hogy jobb kedvem legyen :)

Ahogy ígértem nemcsak a rosszakat a jó pillanataimat is el fogom árulni. 

Július 7.- e óta nem kaptam a szteroidot. Eddig tartott a szteroid kúrám. Nem szerették volna, ha a szervezetem hozzászokik, hiszen ahogy említettem egy korábbi bejegyzésben, a szteroidnak nemcsak jó, hanem rossz hatásai is vannak. 

Sokan nem tudták, vagy tudják, de hobbiként imádok motorozni, és hivatalosan is pályabíróként dolgozom hétvégente motorversenyeken. Idén (ha belegondolok, hogy ezt nem sokáig írom már így le, mert mindjárt év vége) ha belegondolok a GBS-nek köszönhetően sajnos csak egy versenyen tudtam részt venni és segíteni a munkámmal. Na szóval a motorozás jó dolog! Nem hiába rengeteg motoros ismerősöm is van. A motorosokról köztudott, hogy külön állatfaj, viszont jóban rosszban tényleg összetartanak. 

Zsolt is egy ilyen fura fazon, mint én :) (Bocs Zsolt, tudod, hogy imádlak.) Az egyik ilyen meglepetés, hogy Zsolt beszervezte közös ismerőseinket és az egyik hétvégén mind a négyen meglátogattak engem. Szegény Penzikém, láttam rajta, hogy többször megkönnyezik. Annyira jó volt őket viszont látni, mert már rég találkoztunk, igaz sosem gondoltam volna, hogy idén így fogunk. Zsolt mindig nyomta belém a lelki prédikációt, ami sokat segített. Valamikor tudott is rám hatni, valamikor meg kicsit Kos létemre önfejű voltam és makacs vele szemben is. 

A másik legjobb pillanat, mikor a csajok (Noni és Csilla) beállítottak a nyaralásuk után egy ZENÉLŐ(!) virággal. Azt hittem beszarunk a röhögéstől. Már a szín összeállítás rohadtul tetszett és tetszik a mai napig. Plüss virág, mely elemmel működik és ha bekapcsolod irtó szar zenét nyom, majd táncikál a virág, kb. olyan debilül, mint amilyen az én mozgásom volt abban az időben. Készítettünk is egy kis videót amint "táncikálok" a virággal együtt, nyomatom show-t, és ahol Csillu meg is jegyzi: "Na ezzel tuti kibasznak a kórházból" Sokat röhögtünk, és a virág nagy szám volt a továbbiakban is. Egyrészt ha fel akartak vidítani mindig bekapcsolták, akár a szobatársam, akár a hozzátartozóim, ha pedig kisgyerek jött látogatóba hozzám (mint pl. a keresztfiam is), akkor neki játszottuk le a nyomi zenét :) 

Harmadik meglepetés, mikor egy csomag érkezett számomra. Tudtam, hogy egy volt osztálytársam, aki a kollégám lánya is egyben fog küldeni Sopronból csomagot. Mikor tesóm behozta és kibontottam, ismételten a meghatottságtól sírtam. Ahogy fogalmazta: "Ha pityeregni támadna kedved, a zsepikkel (Baris) töröld a könnyeid, egyből mosolyra derülsz. Ezek a kis bigyók (mint pl. valami gyurmás figura, 2 db plüss vírus) meg a felgyülemlett feszültség levezetésében segítenek, nyomkodhatod, gyurmázhatod kedvedre őket." Anna ezúton is köszönöm és a mai napig minden meg van, még a zsepik is, a könnyeimre nem pazarlunk el cuki kis Bari-s zsepiket! :) 

Barátnőm időközben a Balatonon nyaralt, tőle hegyi kristályos karkötőt kaptam, amint van egy kis angyalszárny (imádom!) és egy képeslapot, ha már nem láthatok kigyúrt pasikat, legalább egy lapon nézegessem :) 

Közben meglátogatott a középiskolai legjobb barátnőm Zsani is. Ő sem jött üres kézzel, könyvet és egy kis Máltai kereszttel tért be. Mondta bármire szükségünk van szóljunk, a Máltai Szeretetszolgálatnál dolgozik és megpróbál segíteni, amiben csak tud. Nem féltünk kérni, így volt, hogy pl. rengeteg pelenkát onnan kaptunk, amiért szintén örök hálásak leszünk! Ja igen elfelejtettem írni, a Rehabon készülj fel, hogy mindent magadnak kell állnod és vásárolnod. Ergo lehetsz Te fekvő beteg napi 2 db pelenka jár, a többit venned kell. Ha pedig az orvos nem ír javaslatot, már pedig itt nem írt, és a "körzeti" sem segít rajtad (mert miért tenné), akkor bizony 1 csomag pelenka olyan 5.000 forint körül van. S a kezdetekben fogy, mint a cukor. Ezúton is köszönöm Zsaninak is a segítséget! :) 

Egy kis képösszeállítás a kapott meglepetésekről: 

ajandek.jpg

Szólj hozzá

barátság ajándékok