2016. feb 06.

"Aktuális szösszenet..."

írta: adrienngbs
"Aktuális szösszenet..."

Alig telt el néhány hét az új évből, de máris azt tudom mondani, hogy számtalan program vesz körül és számtalan tanítás az élettől; amiért hálás vagyok. Mondhatom, hogy tényleg úgy érzem értékes vagyok, elfogadott, és teljes értékű. :) 

Jelenleg hetente - nagyon max két hetente csatlakozik a csoportomhoz egy újabb tag, akinek sikerül minket fellelnie, és nekünk pedig az átélt tapasztalatok alapján talán sikerül számára bővebb információval szolgálnunk ezt a betegséget illetően. 

Az aktualitásoknál megmaradva....

Annyira terjed mindenhol és lehet minden egyes hírcsatornán hallani a jelenleg aktuális Zika-vírusról, néhol még meg is említik a Guillain-barré syndrome-t, mint tünetegyüttest, de érdekes még én egyetlen egy médiában nem tapasztaltam volna, hogy utóbbinak például utánajártak volna, vagy kicsit is "felkapták" volna. Hiszen bármennyire is ritka autoimmun betegség a Guillain-barré syndrome, bizony kis hazánkban egyre több olyan ember van, aki eme betegségnek valamelyik fajtájában szenved, szenvedett. Ergo ha az előbbire nem is, de utóbbira a médium világ találna élő példákat, és ha annyira érdekelnék, akkor nem egy műsort lehetne készíteni. 

Ezen pedig elgondolkodva, hogy a világban nem egy olyan betegség, vírus, járvány van jelen, szerintem a közszolgálati médiában lehetne olyan műsort készíteni, ami kifejezetten az aktuális egészséügyre irányul, kiterjedve nemcsak a megszokott betegségeket, hanem az extrábbakat, vagy ahogy a szakirodalom fejezi ki: ritkábbakat. 

Nos ez csak a személyes észrevételem, mintahogy az is, amit én már réges rég mondok: lehet, hogy jelenleg ritka a GBS, de ahogy én tapasztalom, és ahogy elnézem a Zika vírusos történetben, pár év múlva nem is lesz olyan ritka ez, mint ahogy jelenleg hisszük. 

Örülök annak, hogy létrehoztam a csoportot, hogy ha kell és tudunk segítünk egymásnak, és összefogás van.

Minden olyan embernek, aki megismeri ezt az autoimmun betegséget, valamint családtagjaiknak leginkább nagyon sok erőt, kitartást és türelmet kívánok. Sokszor még magamnak is, pedig már 2 éve...

szeretet.gif

minta2.jpg

 

Szólj hozzá

lehetőségek jelen autoimmun betegség GBS guillain-bärré syndrome