2015. feb 24.

Ajándékok és kreatívoskodás :)

írta: adrienngbs
Ajándékok és kreatívoskodás :)

Volt valaki a kezelőim között, akire ott mindig számíthattam lelkileg, és Ő is azon volt, hogy felvidítson egy-egy ilyen nézeteltérés után. Hogy manapság miért nem olyan a "baráti" viszony, mint akkor és ott ezt csak Ő tudja. (Én mai napig úgy gondolom nem bántottam, sőt egy páran nagyon is megkedveltük.) A napokban viszont, akivel ott úgy éreztem, hogy nem igazán bír, és sok volt a "nem egyetértésünk" meglepett egy kedves levéllel. :) Tudjátok nincsenek véletlenek, valamiért ezeknek így kellett lenniük :) 

Ezen vitás szitunál, ami kialakult körülöttem így a hét elején, emlékszem bejött hozzám, és a kezembe adta ezt a kis virágot:

20141029_161622.jpg

- azzal, hogy ha jól emlékszik, ez a kedvenc virágom. S igen, jól emlékezett. Mai napig a kék rózsa a kedvencem. Mai napig ez a kis virág ugyanúgy el van téve a többi ajándék mellé, melyeket kaptam az egész kórházi és rehabilitációs időszakomban. 

Hogy a hetünket feldobjuk, jött Lívi és végre újra kreativoskodhattunk a hajammal (azóta ezt még csúcsszuperebb formára alkottuk). Az egyik főorvos megengedte, hogy befessem. Igaz neki mondjuk köze nem volt ott hozzám, csak nagy vizit esetén találkoztunk, korábban volt vele is egy nézeteltérésem, de utána akárhányszor összefutottam vele a folyosón kezelésre jövet menet, mindig volt egy-két jó szavunk egymáshoz. Így a végére megkedveltem Őt. Mondta, hogy ő befestené és vörösre, szerinte az jól állna. Én meg úgy voltam vele, hogy na egy orvos, aki megengedte, ergo ezért csak nem fognak szólni. Hál Istennek nem is szóltak, sőt mi több, ahogy változtattam a frizurámat szinte minden beteg megjegyezte, hogy napról napra szebben nézek ki, sokat javulok és szinte egy csoda vagyok. Mai napig van, hogy megkapom, "hiányzol innen" - "nincs élet, Te legalább feldobtad". :) Na igen velem aztán nem lehet unatkozni. :) 

Nemcsak magamnak intéztem a fodrászkodást, de az akkori szobatársamat is megajándékoztuk egy kis frizura igazítással. Így mindketten aznap megszépültünk :) /nyilván itt is személyiségi és egyéb okok miatt csak magamról rakok ki képet/

20141029_183922.jpg  20141029_183943.jpg

Jöhetett az újabb őrültség a festés. Mivel ehhez is vissza kell szoktatni a szervezetet, így előbb csak a melírozással próbálkoztunk, aztán amikor már láttuk, hogy a jól reagálok mindenre, és nincsenek allergiás tüneteim később jöhetett a rendes festés is. 

 

Szólj hozzá

barátság motiváció szeretet otthon fiatalság nevetés segítőkészség ajándékok őrültség autoimmun betegség fodrászkodás GBS