2015. ápr 01.

Feltöltődésen :)

írta: adrienngbs
Feltöltődésen :)

Blog lakók figyelem!

Elnézést kell kérnem ismét!

Az elmúlt 2-3 hétben ismételten az orvosokat látogattam meg. Tüszős torok gyulladásommal, ügyintézésekkel, apukám teljes körű kivizsgálásaival telnek a napjaink. Közben a jelenlegi kezelőim is jönnek még tornásztatni, illetőleg ért némi ajándék az élettől is :) Valamint készülők a kontroll vizsgálatomra is, amely április 9-én a Pécsi Klinika Neurológiai Osztályán lesz. 

Úgy érzem, hogy ezzel a betegséggel együtt nyertem valamit. Most ad az élet olyan dolgokat az életembe, amiket kipróbálhatok, megvalósíthatok. Úgy érzem, most érnek olyan lehetősegek, amik eddig nem értek, és lehet nem is fognak majd, mert később más tervei vannnak az életnek velem. :) Ezeket pedig meg kell ragadni és ki kell használni, élni a lehetőségekkel. 

Folytatni fogom természetesen a blogomat is, tudom hanyagoltam, de észben van tartva. Viszont azt sem szeretném, hogy írok és az jöjjön le, hogy ez egy erőltetett írás. Mert bár azt hiszitek mennyire könnyű írni, elárulom, hogy egyáltalán nem az. Azt szeretném, hogy ha olvassátok élvezettel tegyétek, úgy akár egy könyvet, és ne nyögvenyelősen menjen az olvasás. 

Hamaraosan összeszedem az erőmet és visszatérek addig is hálás köszönet a türelmetekért!

Azért elárulom a blogomnak hála, így is találtam még hasonló betegséggel küzdő személyt. :) 

koszonom.png

Szólj hozzá

neurológia szeretet lehetőségek köszönet otthon fiatalság rokonság ígéret segítőkészség türelem hála autoimmun betegség feltöltődés GBS