2015. júl 28.

Gyógycipő....

írta: adrienngbs
Gyógycipő....

Miután több, mint egy hónapja várok arra, hogy az általam leadott kép alapján elkészüljön a gyógycipőm, mostanra ténylegesen elegem lett ebből a szakembernek nevezett egyénből. 

Néha a sírás kerülget így is, de szeretem, amikor még úgy rá tudnak tenni egy lapáttal. A gyógycipész honlapján az áll: 10 nap után próba, majd rá 2 napra kész is a cipő. A valóságban ez nálam természetesen nem így működött. Állandó "betegeskedés" miatt zárva, vagy épp ne is menjek, mert el kell mennie az adott napon, illetőleg ne menjek, mert hozzá se fogott. Ezekkel telt az elmúlt 1 hónap. Az i-re a pontot múlt hét pénteki nap adta. Anyu tudott elmenni a cipőért, és mire én már láttam addigra késő este volt, így nem tudtam az emberre telefonálni, hétvégén természetesen nem dolgozik, így élből helyből nem is hívtam. 

Ma viszont újra lesz egy utam hozzá. Az egész történetben a legszomorúbb, hogy nem tudok újra receptet kérni azzal, hogy elnézést, de a cipész elbaszta szó szerint a cipőm. Ugyanis gyógycipőt félévente lehet feliratni. 

A cipész megkérdezte milyen típusú cipőt szeretnék. A képet látta, nála hagytam és tudja is, hogy mit szerettem volna:converse.jpg

Nekem narancs-barna verzió tetszene. Miután ilyen rózsaszín szürke színei nem voltak. Most láthatjátok mit sikerült alkotnia:

cipo.jpg

Ha én varrnám azt mondom, hogy ok nem tudok egy egyenes vonalat meghúzni, és bénán varrok. Eleve az orra ez így kicsit undorító. A következő képen azt lehet látni, hogy fullra látszik mindenhol a ragasztás. Mintha összedobta volna a cipőm. A harmadik képen jól kivehető, hogy hézagos, mintha nem jutott volna oda anyag. Ami nem látszik, hogy a cipő nyelv része vékony, a lábam viszont dagad, így ha felveszem akkor a cipő nyelve eláll. S jöjjön a negyedik kép, ahol jól látható a sarok, amit én egyáltalán nem kértem. 

Ez nem egy Converse típusú gyógycipő, hanem egy 70 éves mamikának való cipő. Csak nem értem, akkor minek is kérdezi meg, hogy milyet szeretnél, ha nem tudja megcsinálni?! Másrészt számomra ez a minőség egyenlő egy rakat szarral. Minőségileg a cipő 1500 forintot nem ér nekem, nemhogy 15.000 forintot, amennyit elkért érte. S ha nem lett volna receptem az orvostól akkor ez a cipő 48.000 forint! 

Pénteken este, mikor anyu meghozta, körülbelül sírni tudtam volna a dühtől. Ránéztem a lábaimra, és nagyjából ennyit mondtam nekik: "Meglesztek Ti gyógycipő nélkül is....." :( 

Elszomorított, és csalódást okozott az egész.

Szólj hozzá

tanulság sírás autoimmun betegség gyógycipő GBS